Nieuwe artikelen

Alles over Yamaha Chip Tuning

Chip Tuning is in wezen modificerende of veranderen van het uitwisbare programmeerbare gegevens lezen alleen geheugenchip op een automobiel- of andere motorenbesturingsmodule om een superieure output te bereiken, of het nu beter is, of een betere uitlaat van de voeding, of verbeterde brandstofefficiëntie. Deze technologie wordt gebruikt door veel verschillende industrieën en wordt vaak gebruikt om de prestaties van een voertuig te verbeteren. Er zijn een paar eenvoudige stappen om te volgen bij een poging om je chip af te stemmen. Hier is hoe een auto af te stemmen, volgens Business Alarm.

  Alles over Yamaha Chip Tuning

Allereerst verandert het proces van chiptuning de werking van uw voertuig, zodat deze beter kan worden ingeschakeld voor alle hardwarewijzigingen die u van plan bent te maken. Sommige auto’s hebben bijvoorbeeld oliedrukregelaars, terwijl anderen mogelijk hun inactieve luchtregelkleppositie aangepast hebben. Het is niet altijd nodig om alle hardware te veranderen, hoewel het uw brandstofverbruik en kracht kan verbeteren. Veel chip-tuners zijn in staat om de werking van de motor te veranderen zonder te veel van een puinhoop te maken.

 

Bij een poging om uw chip af te stemmen, moet u begrijpen dat het wijzigen van de oliedrukregelaars bijvoorbeeld zal resulteren in extra belasting op de motor en nieuwe ruis. Om de maximale uitgang op het laagst mogelijke niveau te handhaven, moet de motor-software worden geoptimaliseerd. Dit wordt bereikt door extra belasting toe te voegen aan de motorbesturingseenheid. De extra belasting op de motor kan worden bereikt door een buitensporige hoeveelheid paardenkracht toe te voegen, waardoor de compressie wordt verhoogd, om te schakelen van hoge snelheid die op lage snelheid vastbinden, of zelfs eenvoudig aanvullende brandstof installeert.

 

Dus hoe werkt chip-tuning om uw gasklokje te verhogen?

Het eerste is om een chip te gebruiken die de elektronische besturingseenheden deunt. Hierdoor kunnen de elektronische besturingseenheden effectiever worden uitgevoerd en bieden dus een betere controle tijdens het respons van de gashendel. Vervolgens moet u de extra brandstof in het voertuig laden. Eindelijk wilt u de prestaties van de motor optimaliseren.

 

Sommige chip-tuningtechnieken omvatten het veranderen van de inactieve snelheidsbegrenzer-regelklep afgesneden punt en het verminderen van de inlaatluchtkosten en het vergroten van het leven van de carburateur. Sommigen zullen een nieuwe elektronische besturingseenheid toevoegen en sommige zullen een bestaande gebruiken om ons de juiste signalen te sturen. Dit zal het voertuig helpen een betere verbrandingservaring te hebben, omdat de elektronische besturingseenheden zullen weten wat te doen met de brandstof bij specifieke mengsels. Een verandering in het leven van carburateur wordt bereikt door de luchtverlaging te verlagen en de inactieve snelheidsbegrenzer te verhogen. Sommige extra tuning omvatten ook een inname-cut-off-punt van het inlaatlucht, evenals een andere luchtkaarten.

 

Voor meer informatie over chiptuning-programma’s kunt u altijd contact opnemen met een geautoriseerd YAMAHA-servicecentrum. Ze zullen je meer gedetailleerde informatie over hetzelfde kunnen geven. De inactieve luchtladingsteunklep afgesneden van punt en het leven van de carburateur. U zult uw huidige brandstofinjectie-methode moeten evalueren om te zien hoe het werkt nu. Als u geen problemen heeft, moet u overwegen deze nieuwe methoden uit te proberen.

Neem ook eens een kijkje op de site van: Business Alarm – business

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Greenfashionqueen.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

123-theorie: Hoogste slagingspercentage voor motortheorie

Ben je op zoek naar een effectieve manier om je voor te bereiden op het CBR motortheorie-examen? Dan ben je bij 123-theorie aan het juiste adres! Met een zeer hoog slagingspercentage voor de motortheorie, is 123-theorie de beste keuze in vergelijking met andere theoriescholen. In dit artikel ontdek je meer over onze dagcursussen voor motortheorie, de kosten en de locaties waar je terecht kunt. Lees snel verder en laat je overtuigen door onze succesvolle aanpak! Wat is het slagingspercentage van 123-theorie? Het slagingspercentage van 123-theorie voor de motortheorie is 83%. Dit is het hoogste slagingspercentage in vergelijking met andere theoriescholen, waar het slagingspercentage gemiddeld 61% is, en het CBR-gemiddelde van 47%. Deze gegevens zijn gebaseerd op de uitslagen van motortheorie-examens in 2021 en 2022, zoals verstrekt door het CBR Open Data. 123-theorie biedt dagcursussen aan voor motortheorie, waarbij je ’s ochtends les krijgt van ervaren docenten en ’s middags het

Gepubliceerd door Greenfashionqueen.nl